سوالات متداول

در قسمت‌های مختلف سایت تلاش کرده‌ایم که آموزش‌هایی جامع را برای بهبود تجربه کاربری ارائه دهیم. در عین حال در این صفحه بخشی از سوالات متداولی را که وجود داشته است لیست کرده و به آن‌ها پاسخ داده‌ایم تا شما سریع‌تر به مقصود خود برسید. منتظر پرسش‌ها و مسائل شما هستیم. 

سوال ۱- آیا می‌توانم دوره‌های آفلاین و غیرتعاملی را با کسی به اشتراک بگذارم؟

برای هریک از دوره‌هایی که در وبسایت مدرسه گفت‌وگو قرار می‌گیرند یک تیم بزرگ و استادان موثر تعلیم و تربیت تلاش کرده‌اند. طبیعتا امکان اینکه دوره خریداری شده را با کسی به اشتراک بگذارید وجود ندارد و بسترهای فنی هم آن را محدود می‌کنند اما اگر از دوستان شما کسی یا کسانی هستند که به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند یک دوره را تهیه کرده و مشاهده کنند لطفا با ما تماس بگیرید تا بتوانیم به راهکاری موثر برسیم. 

سوال ۲- آیا می‌توانم با مدرس و تسهیلگر دوره در ارتباط باشم؟

در صورتی که شما در یک دوره آنلاین و تعاملی ثبت‌نام کرده‌اید به شکلی طبیعی و از طریقی که با شما هماهنگ می‌شود می‌توانید با تسهیلگر و مربی خود در ارتباط باشید. برای دوره‌های آفلاین و غیرتعاملی راه‌های مختلفی برای ارتباط با مدرس وجود دارد. علاوه بر اینکه قسمت تمرینات راهی مناسب برای این کار است می‌توانید پرسش یا مسئله خود را که خارج از چارچوب موضوعات آموزشی به شمار می‌آید با دپارتمان آموزش از طریق تیکت مطرح نمایید. مسئولان آموزش پس از گفت‌وگو با مدرس در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ شما را داده و از پاسخ مطلع‌تان می‌کنند. 

سوال ۳- آیا ارسال تمرینات برای دوره‌های آفلاین ضروری است؟

تمریناتی که برای هر دوره آنلاین یا آفلاین مشخص شده‌است با هدف عمیق‌تر شدن یادگیری و رسیدن به اهداف آموزشی آن دوره طراحی شده‌اند. طبیعتا اجباری برای ارسال تمرینات نیست و شما بدون ارسال تمرینات هم به محتوای آموزشی دسترسی خواهید داشت؛ اما علاوه بر کمتر شدن بهره‌مندی‌تان از آموزش‌ها نمی‌توانید در آزمون پایان دوره شرکت کرده یا درخواست گواهی ارائه دهید. 

سوال ۴- آیا می‌توانم در میانه یک ترم تحصیلی به دوره‌های آنلاین اضافه شوم؟

در عین اینکه دوره‌های آنلاین به صورت فرآیندی طراحی شده‌اند اما طرح درسی معین دارند و از فراگیر انتظار می‌رود به شکلی مناسب اهداف رفتاری و دانشی طول دوره را محقق نماید. شما نمی‌توانید در میانه یک ترم (بعد از جلسه دوم) به آن دوره اضافه شوید اما می‌توانید بدون پرداخت هزینه آن دوره را رزرو کنید تا با شروع ترم جدید شما جزو اولین نفراتی باشید که از ثبت‌نام اطلاع پیدا می‌کنید. 

سوال ۵- برای رزرو یک دوره چه چیزی نیاز است؟

برای رزرو یک دوره احتیاج به مدارکی خاص یا پرداخت مبلغ نیست. رزرو هر دوره کاملا رایگان است. صرفا لازم است در صفحه آن دوره بر روی دکمه رزرو دوره کلیک کنید و با ارائه اطلاعاتی محدود از خودتان آن دوره را رزرو نمایید. 

سوال ۶- کیف پول چیست؟

کیف پول وبسایت مدرسه گفت‌وگو در واقع مشابه یک کیف پول واقعی است. موجودی کیف پول نشان دهنده موجودی مالی شماست و پرداخت‌هایتان از طرق آن انجام می‌شود. در صورتی که بخواهید از سیاست‌های عودت وجه استفاده کنید هم، وجه عودت داده شده به کیف پول شما واریز می‌شود و می‌توانید از اعتبار آن برای تهیه یک دوره جدید استفاده کنید. 

سوال ۷- نحوه ارزیابی و محاسبه امتیاز چگونه است؟

در دوره‌هایی که دارای آزمون پایانی هستند یا گواهی براساس تمرینات ارسالی شما صادر می‌شود؛ عملکردتان ارزیابی و اعتبارسنجی می‌شود. این ارزیابی برای هر دوره و موضوع آموزشی متفاوت است. اما به طور کلی ارزیابی شما توسط افرادی انجام می‌شود که به شکل مناسبی تمرینات و عملکردتان را در طول دوره رصد کرده‌اند. معیار ارزیابی عملکرد واقعی شماست و تلاش می‌کنیم از کلیشه‌هایی که ناسازگار هستند استفاده نکنیم. 

سوال ۸- آیا گواهی معتبری ارائه می‌شود؟

تمام دوره‌های مدرسه گفت‌وگو گواهی ندارند اما در مورد دوره‌هایی که دارای گواهی پایان دوره هستند شما از طرف انستیتو مدرسه گفت‌وگو به عنوان یک مرکز آموزشی موثر در اقلیم تعلیم و تربیت ایران گواهی را دریافت می‌کنید. در عین اینکه برای برخی دوره‌ها هم گواهی‌هایی از ارگان‌‌ها، سازمان‌ها یا موسسات ملی یا بین‌المللی ارائه می‌شود که می‌توانید با پرداخت وجه مربوط به آن از گواهی بهره‌مند شوید. 

سوال ۹- مهلت استفاده از دوره‌‌ها چقدر است؟

به طور کلی در دوره‌های آفلاین و غیرتعاملی شما همواره به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت. در مورد دوره‌‌های تعاملی و‌ آنلاین در صورتی که قرار باشد محتوای جلسات دوره در اختیار شما قرار بگیرد، از روزی که محتوا در اختیارتان قرار می‌گیرد تا ۳۱ روز به آن دسترسی دارید. یعنی اگر ویدئو جلسه سوم دوره خود را در روز شنبه دریافت کرده‌اید تا ۳۱ روز بعد فرصت بازبینی دارید و پس از آن ویدئو از دسترس شما خارج خواهد شد. 

سوال ۱۰- آیا امکان تعویض دوره وجود دارد؟

شما نمی‌توانید دوره آنلاین یا آفلاین خود را تعویض کنید اما براساس سیاست عودت وجه که در اینجا قابل مشاهده است می‌توانید درخواست عودت وجه پرداختی خود را از طریق پیام به قسمت پشتیبانی یا تیکت اعلام کنید. مبلغ مربوطه پس از کسورات مربوطه به کیف پول شما انتقال داده می‌شود. 

سوال ۱۱- آیا می‌توانم دوره را پس داده و وجه پرداختی‌ام را دریافت کنم.

براساس سیاست عودت وجه که در اینجا قابل مشاهده است می‌توانید درخواست عودت وجه پرداختی خود را از طریق پیام به قسمت پشتیبانی یا تیکت اعلام کنید. مبلغ مربوطه پس از کسورات مربوطه به کیف پول شما انتقال داده می‌شود. در صورتی که نمی‌خواهید مبلغ به کیف پول شما بازگشت داده شود و مستقیما به حساب‌تان واریز شود لازم است در نظر بگیرید که مبلغ ابتدا به کیف پول شما منتقل می‌شود و پس از حدود دو هفته از کیف پول شما کسر شده و به حساب بانکی‌تان واریز می‌شود.

سوال ۱۲- آیا دوره‌ها پشتیبانی دارند؟

تمام دوره‌‌های آنلاین و آفلاین دارای پشتیبانی فنی هستند. پشتیبانی فنی تا پایان مدت دوره اعتبار دارد. پشتیبانی علمی و آموزشی برای دوره‌‌‌های آنلاین تا پایان ترم تحصیلی و برای دوره‌های آفلاین تا ۵۵ روز پس از خرید دوره اعتبار دارد؛ مگر اینکه در توضیحات دوره زمان بیشتری از پشتیبانی قید شده باشد. 

سوال ۱۳- در وبلاگ چه چیزهایی منتشر می‌شوند؟

در بخش وبلاگ مدرسه گفت‌وگو سه بخش طراحی شده‌است که شامل مقالات، اخبار و رویدادها است. در قسمت رویدادها می‌توایند رویدادهایی که در حال ثبت‌نام برای برگزاری هستند را مشاهده و در آن‌ها ثبت‌نام کنید. در قسمت اخبار مطالب و اخباری از رویدادها، برنامه‌ها و فعالیت‌‌های مدرسه گفت‌وگو را مشاهده می‌کنید و در قسمت مقالات نتایج تحقیقات تیم تولید محتوای مدرسه گفت‌وگو را مطالعه و مشاهده می‌کنید. 

سوال ۱۴- مدرسه گفت‌وگو در شبکه‌های اجتماعی چه فعالیتی دارد؟

ما هرکجایی که بتوانیم موثر باشیم و گامی را در راستای اهداف و چشم‌اندازهای خود برداریم حضور داریم. شما می‌توانید مدرسه گفت‌وگو را در تلگرام، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، آپارات و یوتیوب دنبال کنید. 

اگر سوالی دارید که فکر می‌کنید در این صفحه یافت نشده‌است می‌توانید اطلاعات خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم. 

ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.